با دستور فرماندار آستارا؛ نانوایان به خط شدند

افزایش ساعت کار نانوایی‌ها در آستارا/ هیچ نانوایی حق تعطیلی اضافه ندارد

20 نانوایی منتخب در آستارا با افزایش ساعات کار از امروز پنج شنبه 5 خرداد تا ساعت 23 به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و توزیع نان می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری بندر آستارا، عنایت رضایی پور در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به افزایش ساعت کار نانوایی ها در آستارا اظهار داشت: این اقدام با هدف تامین نان مردم در شهرستان مرزی بندر آستارا و کاهش زمان انتظار مردم در صفوف نانوایی ها صورت گرفته است.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه در راستای رفاه حال مردم مومن و انقلابی شهرستان آستارا از دیروز طرح پخت فوق العاده آغاز شد گفت: ۲۰ نانوایی منتخب در آستارا با افزایش ساعات کار از امروز پنج شنبه ۵ خرداد تا ساعت ۲۳ به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و توزیع نان می‌کنند.

رضایی پور با بیان این کارشناسان و بازرسان به صورت گسترده در سطح شهرستان فعالیت نانوایان را پایش می کنند افزود: در این راستا با نانوایی هایی که تعطیلی خود سرانه دارند و یا زودتر از موعد ساعات اعلامی تعطیل کنند به شدت طبق قانون برخورد می کنیم.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه برخورد با نانوایان متخلف در دستور کار قرار گرفته است خاطرنشان کرد: دیروز دو واحد متخلف نانوایی را که خودسرانه تعطیل کرده بودند بدون اغماض نسبت به قطع آرد یارانه ای اقدام و در حال سیر مراحل قانونی جهت ابطال مجوز آنان هستیم.

رئیس شورای تامین شهرستان با بیان اینکه کارکنان ادارات صمت،جهادکشاورزی،اصناف حق اخذ امتیاز نانوایی خود و بستگان درجه یک ندارند تصریح کرد: هر پرسنلی که در دستگاه های دولتی مشغول می باشد اگر  امتیاز نانوایی به نام خود و یا بستنگان درجه یک به نامشان باشد باید سریعا این امتیازات را به غیر واگذار کنند.

فرماندار آستارا ادامه داد: در صورتی که احراز شود امتیاز نانوایی به نام یک کارمند دولتی و حتی بستگان درجه یک ایشان باشد نسبت به قطع سهمیه آرد اقدام  و ضمن اخذ جریمه، نسبت به ارائه گزارش به اداره کل حراست آن دستگاه اجرایی اقدام می شود.

انتهای پیام/