امام جمعه آستارا

از مطالبه گری کوتاه نخواهم آمد/ توسعه با مدیران خسته محقق نمی شود

امام جمعه آستارا با بیان اینکه تریبون نماز جمعه تریبون بازگویی حقایق و مطالبه گری مشکلات مردم است گفت: توسعه با مدیران خسته محقق نمی شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه تریبون نماز جمعه تریبون بازگویی حقایق و مطالبه گری مشکلات مردم است گفت: توسعه با مدیران خسته محقق نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بندر آستارا، حجت الاسلام باقری ارومی  عصر امروز در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه رسانه ابزار موثر و کارساز در “جهاد تبیین” است اظهار داشت: خبرنگاران از نقد منصفانه و راهگشا دریغ نکنند چرا که جامعه بدون نقد جامعه مُرده است و ابزار موثر و کارساز در “جهاد تبیین” رسانه است.

باقری ارومی با اشاره به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در توسعه همه جانبه این شهرستان تاکید کرد و افزود: انتقاد سازنده و تاثیرگذار بدون تخریب و توهین یکی از ملزومات اساسی این منطقه است که بنده نیز از انتقاد سازنده خبرنگاران در تمام حوزه های شهرستان حمایت می کنم.

 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه رسانه های مجازی و مکتوب یکی از مهمترین نقش های اساسی را در جهاد تبیین در رسانه ها را دارند تصریح کرد: الان فضای مجازی، فضای بسیار تاثیر گذاری شده است و به فرموده مقام معظم رهبری بایستی در این فضا با بصیرت عمل کنیم و به نوعی می توان گفت که جهاد تبیین امروز برای نوجوانان و جوانان ما ضرورت دارد.

باقری ارومی ادامه داد: رسانه‌ها امروز رسالت سنگینی در مقابل عملیات روانی دشمنان دارند و باید این رسالت را به نحو احسن انجام دهند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه خبرنگاران بازوان توانمند تریبون نماز جمعه هستند بر لزوم حمایت از مطالبه گری قانونمند اصحاب رسانه و خبرنگاران تاکید کرد و گفت: بنده هم به نوبه خودم در تریبون نماز جمعه از مطالبه گری کوتاه نخواهم آمد.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات به حق مردم آستارا و لوندویل از دولت و مدیران دستگاه اجرایی شهرستان نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از مدیران شهرستان خسته به نظر می رسند و در یک کلام توسعه با مدیران خسته محقق نمی شود.

باقری ارومی با بیان اینکه مدیرانی که روحیه جهادی در راستای خدمت به مردم را ندارند جایی در بین مردم ندارند افزود: از مقامات عالی استان و شهرستان می خواهم مدیرانی که خسته هستند و روحیه جهادی ندارند را تغییر دهند و به جای آنان از جوانان بانشاط، متخصص و دارای روحیه جهادی استفاده نمایند.

امام جمعه آستارا در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین عالی شهرستان و اصحاب رسانه شهرستان بتوانیم به مرور مشکلات اساسی شهرستان را مرتفع نماییم.

انتهای پیام/