امام جمعه آستارا

نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را اعلام کنند/تخریب و افتراء خلاف شرع و قانون است

امام جمعه آستارا با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را اعلام کنند گفت: تخریب و افتراء به دیگر کاندیداها خلاف شرع و قانون است.

به گزارش پایگاه خبری بندر آستارا نیوز، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه را نشانه اتحاد و همدلی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دشمن از همین وحدت و حضور مردم ترس و واهمه دارد.

وی ضمن تقدیر از خدمات دولت سیزدهم و مسئولین خدمتگزار شهرستان گفت: امروز ما در شرایطی حکومت طاغوتی دو هزار و پانصد ساله را سرنگون کرده و وارد چهل و ششمین سال انقلاب اسلامی می شویم که دستاوردهای مختلف علمی، فناوری، نظامی، دفاعی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیاری را در طول همین مدت به دست آورده و آرمان انقلاب اسلامی را که ظلم ستیزی است به دنیا صادر کرده ایم.

حجت الاسلام باقری ارومی با گرامیداشت مبعث پیامبر اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از فرصت باقی مانده ماه رجب بعثت حضرت محمد(ص) در شرایط بسیار تاریک و سخت آن دوران را هدیه بزرگ الهی برای بشریت خواند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار عجز آمریکایی ها و اعتراف به قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را از نشانه های قدرت ایران و ضعف و افول آمریکا و از بین رفتن قدرت استکباری آنان دانست.

امام جمعه آستارا اقدام قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) در ضربه زدن به تیم های جاسوسی بیگانگان و شناسایی و بازداشت و تحت نظر قراردادن آنها در کشورهای مختلف دنیا را نشان از دست برتر و قدرت اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی در برابر سرویس های اطلاعاتی و سازمان های به ظاهر قدرتمند امنیتی دنیا دانست و آن را سیلی محکمی به گوش دشمنان خواند.