پس از دیدار با الهام علی‌‌اف برای توسعه ترانزیت دو کشور

وزیر راه و شهر سازی به آستارا سفر می کند

قرار است امروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با هدف پیگیری، تسهیل و تسریع ترانزیت و تردد ناوگان تجاری دو کشور به جمهوری آذربایجان سفر نموده و پس از پایان سفر خود به جمهوری آذربایجان از پروژه بارانداز ریلی آستارا ـ آستارا و پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای در شهرستان آستارا بازدید می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بندر آستارا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به‌منظور ایجاد مذاکرات دوجانبه با مقامات آذربایجانی برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت و پیگیری پروژه‌های زیرساختی مشترک دو کشور، امروز به جمهوری آذربایجان سفر می‌کند.

وزیر راه در این سفر ضمن دیدار با الهام علی‌اف، رییس جمهور آذربایجان، ‌شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست وزیر و رشاد بنی‌اف، ‌وزیر حمل‌ونقل و توسعه دیجیتال،‌ پیرامون پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری از قلمروی دو کشور مذاکراتی انجام دهد.

همچنین بازدید از پروژه بارانداز ریلی آستارا ـ آستارا، ‌بازدید از پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و بازدید از مسیرهای ترانزیتی مورد نظر از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر اعلام شده است.

انتهای پیام/