رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا تاکید کرد؛

والدین دانش‌آموزان جهت سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت نام کنند

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا از لزوم ثبت نام رانندگان و والدین دانش آموزان در سامانه سپند خبر داد.

غلام رضا مصاحب در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بندر آستارا اظهار داشت: با توجه به شروع نزدیکی مدارس و نیاز به سرویس مدارس والدین محترم در سامانه سپند ثبت نام نموده و مشخصات دانش آموزان و خود و از خدمات رانندگانی که در سامانه هستند استفاده نمایند.

مصاحب با اشاره بر لزوم ثبت نام والدین دانش آموزانی که از سرویس مدارس استفاده خواهند کرد گفت: والدین می‌توانند جهت راهنمایی یا ثبت نام به مدیران محترم مدارس مراجعه کنند که از طریق سازمان از رانندگان معتمد و مطمئن استفاده شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد :والدین حتما به مدارک رانندگان سرویس مدارس از جمله گواهینامه، مدرک فنی خودرو دقت نمایند که مدارک آنان دارای اعتبار باشد.

مصاحب، با بیان اینکه گواهینامه جدید باید ۲ سال از تاریخ اعتبارش گذشته باشد افزود:  راننده بایستی  بتواند فعالیت عمومی انجام دهد و تاریخ اعتبار گواهینامه و معاینه فنی توجه ویژه والدین قرار گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه ، شهروندان می توانند گزارش رانندگانی که بیش از ۴ دانش آموز به خودروهای خود سوار کنند به این سازمان ارائه دهند تصریح کرد: گشت های سازمان حمل نقل شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده تخلف این رانندگان قطعا  اعمال قانون خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا از شهروندان خواست، در صورت هر گونه شکایات و پیشنهادات با شماره تلفن ۴۴۸۲۲۰۲۶  تماس بگیرند.

انتهای پیام/