دادستان آستارا

ضابطین قضایی بر روند لایروبی بندر نظارت خواهند داشت / در صورت ترک فعل با افراد خاطی برخورد می‌شود

دادستان آستارا گفت:ضابطین قضایی بر روند لایروبی بندر نظارت خواهند داشت و در صورت ترک فعل با افراد خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بندر آستارا، «حجت‌الاسلام حمزه خلیلی» رئیس‌کل دادگستری استان گیلان به همراه ناظر گمرکات، مدیرکل بنادر و دریانوردی و نماینده مردم در مجلس ظهر امروز از محوطه گمرک و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا در حاشیه بازدید رئیس‌کل دادگستری گیلان از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ عدم‌لای‌روبی به‌موقع بندر باعث سرگردانی صاحبان کالا، بیکاری نیروی انسانی و تعطیلی خطوط کشتی‌رانی می‌شود.

یاسر همدمی با بیان اینکه رئیس‌کل دادگستری استان گیلان دستور دادند تا شرکت پیمان‌کار با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان دراسرع‌وقت نسبت به لای‌روبی کانال ورودی اسکله اقدام کند، افزود: امیدواریم لای‌روبی اسکله استمرار داشته و صاحبان کشتی و کالا از بلاتکلیفی درآیند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا با اشاره به اینکه دادگستری و ضابطین قضایی بر روند لای‌روبی بندر نظارت خواهند داشت، تصریح کرد: طبق دستور رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در صورت ترک فعل با افراد خاطی در چهارچوب قانون و مقررات اداری برخورد می‌شود.

همدمی فعالیت بندر چندمنظوره شهرستان آستارا را باعث اشتغال‌زایی و پویایی اقتصادی منطقه دانست و بیان کرد: تمام تلاش دادگستری و ضابطین قضایی این است که حقوق عامه و صاحبان کالا و کشتی‌ها در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان حفظ شود.

انتهای پیام /