شهردار آستارا خبر داد

خیابان منتهی به بازار ساحلی آستارا سنگ فرش می شود

شهردار آستارا گفت:بررسی و مطالعه سنگ‌فرش خیابان ملت شرقی انجام شده و به زودی عملیات اجرایی سنگ‌فرش خیابان منتهی به بازار ساحلی آستارا آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بندر آستارا، میثم الوان پور در جلسه سرمایه گذاری و توسعه شهری شهرداری آستارا گفت: به زودي خيابان منتهي به بازار ساحلی آستارا سنگ فرش مي شود.

شهردار آستارا در این جلسه با بیان اینکه یکی از مهمترین مراکز تجاری شهر بازار بزرگ ساحلی این شهرستان است اظهار داشت: انجام سرمایه گذاری های متعدد در توسعه بازار بزرگ ساحلی بندر آستارا موجبات توسعه و رونق اقتصادی  این شهر را به دنبال خواهد داشت.

الوان پور با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مهم شهرداری آستارا توجه ویژه به بازار بزرگ ساحلی این شهرستان است خاطرنشان کرد: کارشناسان شهرداری با همکاری مشاوران و طراحان خبره در حوزه تجاری و گردشگری در حال امکان سنجی اجرای پروژه های تاثیر گذار هستند.

شهردار آستارا با اشاره به مطالعات در دست انجام کارشناسان و مشاوران شهرداری آستارا تصریح کرد: بررسی و مطالعه سنگ‌فرش خیابان ملت شرقی انجام شده و به زودی عملیات اجرایی سنگ‌فرش خیابان منتهی به بازار ساحلی آستارا آغاز خواهد شد.

الوان پور، احداث مجتمع تجاری و همچنین احداث پارکینگ طبقاتی با همکاری شهرداری آستارا و بخش خصوصی را از دیگر پروژه های مهم شهر آستارا ذکر کرد.

انتهای پیام/