شهردار آستارا خبر داد

اختصاص ۵۰۰ تن قیر برای معابر آستارا

شهردار آستارا گفت: 500 تن قیر از سازمان شهرداری و دهیاری های کشور برای شهرستان آستارا اختصاص یافت.

شهردار آستارا گفت: ۵۰۰ تن قیر از سازمان شهرداری و دهیاری های کشور برای شهرستان آستارا اختصاص یافت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بندر آستارا، میثم الوان پور ظهر امروز در جلسه استقبال از مسافرین نوروزی این شهرستان اظهار داشت: با پیگیری های مستمر انجام شده برای سال آینده مشکلی در خصوص تامین و اجرای آسفالت معابر در آستارا نخواهیم داشت.

شهردار آستارا با اشاره به اختصاص ۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر شهرستان از حمایت هایی استاندار گیلان، نماینده شهرستان و معاونت عمرانی دفتر شهرداری قیر برای شهرستان قدردانی کرد.

الوان پور با بیان اینکه آسفالت معابر شهری از مهماریت دغدغه های شهروندان و شهرداری آستارا می باشد تصریح کرد:  عملیات اجرای لکه گیری معابر قبل از آغاز سال جدید با افزایش دمای هوا آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به میزان ذخیره قیر شهرداری آستارا به جهت استفاده از آن در عملیات آسفالت معتبری شهری خاطر نشان کرد : هم اکنون ۱۵۰تن قیر در مخزن شهرداری موجود است که میزان  ۳۵۰ تن نیز به این حجم افزوده خواهد شد.

شهردار آستارا با اشاره به کیفیت بالای قیر اختصاصی برای معابر شهر آستارا افزود: انشالله از این مقدار حدود ۹ کیلومتر  به عرض ۸ متر به ضخامت ۵ سانت عملیات آسفالت خواهیم داشت که البته هزینه قیر  برای آسفالت کاری حدود  ۲۵میلیارد تومن در نظر گرفته شده است.

شهردار آستارا در ادامه به ساماندهی آسفالت معابر شهری اشاره کرد و  گفت: در مجموع ۳۰ تا  ۴۰ درصد از  آسفالت شهرستان رو پوشش خواهیم داد تا از وضعیت بحرانی به شرایط مطلوبی که شهروندان عزیز از شهرداری آستارا انتظار دارند عملی نماییم.

الوانپور ادامه داد : بالغ بر ۶ میلیارد  تومان برای ترمینال مسافربری شهرستان آستارا هزینه خواهد شد  که امیدواریم استقبال خوبی از مسافران عزیز داشته باشیم.

انتهای پیام/